We get results

Оптимизация на онлайн магазин

За да повишите оборота си и да гарантирате, че продуктите се поставят пред правилните хора, вие се нуждаете от оптимизация на онлайн магазин.

За да се случи това, вашият бизнес се нуждае от техническа SEO стратегия.

44% от хората започват своето онлайн пазаруване с големи търсачки като Google, Bing или Yahoo. SEO оптимизацията за електронна търговия е толкова важна, че преместването само с една страница нагоре в резултатите от Google ще повиши честотата ви на кликване средно с 30,8%.
Каквото и да продава вашият магазин, текущата статистика показва, че цели 23,6% от поръчките за електронна търговия идват директно от органичен трафик. 

Оптимизация на онлайн магазин

Нашият подробен контролен списък за оптимизация онлайн магазин

audit
Пълен SEO одит

Ние ще проведем цялостен одит на уебсайта, който включва преглед на съдържанието и backlink профил

technical seo
Техническо SEO

Ще прегледаме вашия уебсайт, за да потърсим проблеми със SEO като дублирани заглавия, липсващи ALT тагове, грешки 404 и други технически аспекти на SEO на страницата.

speedometer
Оптимизация на скороста

Ще се уверим, че вашият уебсайт предоставя страхотно потребителско изживяване, като същевременно постигате високи основни резултати за жизненоважни фактори в Google Search Console.

idea
Персонализирана стратегия за вашият онлайн магазин

Използвайки нашите изчерпателни инструменти за изследване на ключови думи и познания в индустрията, ние ще съставим списък с често търсени ключови думи въз основа на обема на търсене.

product
Оптимизация на продуктовите страници

Отделните ключови думи за продукти може да имат по-малък брой търсения, но значително по-висок процент на реализация. Ние ще гарантираме, че сте видими, когато клиентите търсят по тези ключови думи за продукта

content-strategy
Стратегия за съдържание

Ние ще направим необходимите препоръки за съдържанието на вашия уебсайт, за да го направим по-ценен и SEO оптимизиран.

document
Оптимизация на страници с категории

Използвайки нашите изчерпателни инструменти за изследване на ключови думи и познания в индустрията, ние ще съставим списък с често търсени ключови думи въз основа на обема на търсене.

business-report
Месечни отчети

Всеки месец ще ви предоставяме подробен отчет за напредъка за всички целеви ключови думи

Често задавани въпрос свързани с SEO оптимизация
Често задавани въпроси

Често задавани въпроси
за оптимизация на онлайн магазин

Важна ли е оптимизацията за търсачки за магазините за електронна търговия?

Да, SEO е процесът за подобряване на видимостта и класирането на вашия онлайн магазин на страниците с резултати от търсачките. SEO стратегията за електронна търговия използва различни техники, като използване на подходящи ключови думи, SEO заглавия, висококачествено съдържание, структурирани данни и изграждане на препратки.

Чрез оптимизиране на уебсайт за електронна търговия за търсачки, фирмите могат да увеличат своята видимост, да привлекат повече трафик и в крайна сметка да стимулират повече продажби. Без SEO, един магазин за електронна търговия може да има по-трудно време да бъде открит от потенциални клиенти, което ще доведе до загуба на потенциални клиенти.

Всъщност цели 43% от целия трафик на електронна търговия идва от органични резултати от търсенето с Google, което означава, че WordPress SEO е от решаващо значение за показването на вашите продукти в резултатите от търсенето в мрежата.

Ако имам SEO плъгин, трябва ли да наема SEO агенция?

Наличието на плъгин може да бъде полезен инструмент за оптимизиране на SEO на вашия магазин за електронна търговия, но със сигурност не замества нуждата от професионална помощ от SEO агенция.

Плъгинът може да ви даде удобни за SEO предложения за подобряване на SEO на вашата страница, като оптимизиране на вашите заглавия и мета описания, идентифициране на дублиращи се страници и създаване на XML карти на сайта. Въпреки това дори най-добрите плъгини за SEO не покриват всички аспекти на SEO, като избор на подходяща целева ключова дума, изграждане на връзки и анализ на конкуренти. Може би най-важното е, че докато популярните SEO плъгини като плъгина Yoast SEO могат да ви помогнат да се уверите, че вашите онлайн магазини са технически изправни със структурирани данни, те не могат да ви помогнат да създадете висококачествено, удобно за SEO съдържание, което ще ви помогне да привлечете посетители към вашите сайтове.

SEO агенция като SR Marketing може да осигури много по-всеобхватен подход за оптимизиране на SEO на вашия магазин за електронна търговия. Можем да помогнем на сайтове за електронна търговия като вашия с широк набор от задачи за SEO, включително проучване на ключови думи, оптимизиране на продуктови страници, създаване на съдържание, изграждане на връзки, оптимизиране на търсене на изображения в Google и анализи. Можем също така да ви помогнем да идентифицирате области, в които вашата платформа за електронна търговия изостава от вашите конкуренти и да дадем препоръки за подобряване на класирането ви.

Като цяло, докато приставките за SEO, като Yoast SEO, могат да бъдат полезни инструменти, те не са заместител на професионалната помощ от опитна агенция. Ако искате вашият магазин за електронна търговия да се представи добре в класирането в търсачките, свържете се с нашия експертен екип сега.

Как мога да изкарам онлайн магазина си на първа страница в търсачките?

Има няколко начина да увеличите видимостта на вашия онлайн магазин в страниците с резултати от търсачките (SERP) и да го изведете на първа страница. В нашите стратегии за SEO ние считаме всичко това за фактор за класиране и повече, за да гарантираме, че предоставяме на вашия онлайн магазин изключителен план за SEO на WordPress.

Първо, важно е да оптимизирате уебсайта си за SEO. Това означава да се уверите, че вашият уебсайт е технически оптимизиран за търсачките. Най-добрите онлайн магазини гарантират, че използват целеви ключови думи в съдържанието на страницата, включително мета описание, изображения на продукти, алтернативен текст на изображение, тагове за заглавие на страница, връзка към страница с подходяща категория и тагове за заглавки. Освен това създайте XML карта на сайта и я изпратете на търсачките.

След като се вземат предвид тези основи, е важно да създадете висококачествено съдържание, което е подходящо за вашата целева аудитория. Това може да включва описания на продуктите на страницата ви с продукти и страниците с продуктови категории, публикации в блогове, изображения на продукти и заглавие на продукт. Уверете се, че използвате удобни за SEO подходящи ключови думи във вашето съдържание, но не прекалявайте – търсачките могат да ви накажат за „препълване на ключови думи“, така че се уверете, че съдържанието ви се чете добре и е истинско. И накрая, уверете се, че идентифицирате и разрешавате дублиращо се съдържание, което има отрицателно въздействие върху Google Анализ.

Вашите продуктови страници са може би най-важното място за ново и оптимизирано съдържание. В SR Marketing нашите експерти по електронната търговия ви помагат да оптимизирате продуктовите си категории и всеки продукт със SEO заглавие, мета описание, с подходящи ключови думи, уникални и завладяващи описания на продукти и висококачествени изображения.

Тогава е време да изградите обратни връзки. Обратните връзки са връзки от други уебсайтове към вашия магазин. Колкото повече качествени препратки имате, толкова по-високо ще се класира вашият уебсайт в SERPs. Това е важна част от услугата на SR Marketing. Разполагаме с богатство от приятелски настроени към SEO контакти, които биха се радвали да хостват обратна връзка към вашия сайт на страницата си. Нашите експертни автори на съдържание дори правят призрачно писане на блога вместо вас! Ние правим обратното свързване напълно лесно.

Също така е важно да използвате Google Analytics и Google Search Console, когато завършите своя процес на WordPress SEO. В SR Marketing винаги използваме Google Analytics и Search Console, за да проследяваме ефективността на вашия уебсайт и да докладваме в нашите месечни отчети. Нашият клиент установи, че Google Analytics е объркващ, така че ние ви помагаме да разберете тези данни.

Трябва ли да имам продуктови страници и продуктови категории?

Да, обикновено се препоръчва да имате както продуктови страници, така и продуктови категории във вашия магазин за целите на SEO.

Продуктовата страница е индивидуална страница, която предоставя подробна информация за конкретен продукт, включително описания, изображения на продукти и цени. Тези страници са важни за клиентите и предлагат предимства за SEO, тъй като предоставят информацията, от която клиентите се нуждаят, за да вземат решение за покупка, и позволяват на търсачките да индексират и разберат съдържанието на вашия онлайн магазин. Продуктовата страница трябва също да включва SEO заглавия, продуктови категории и тагове, както и SEO за изображения. SEO заглавието на продукта е специфичен таг на страницата, който дава името на продукта и включва фокусна ключова дума.

Страниците с продуктови категории, от друга страна, са по-широки страници, които групират подобни продукти заедно. Тези страници са полезни за клиенти, които разглеждат продукти и търсачки, тъй като те помагат да се организира съдържанието на уебсайта ви с помощта на категории и тагове и предоставят контекст за продуктите, изброени на вашия сайт. Те трябва също да включват SEO заглавия, включително фокусна ключова дума и изображения на продукти (които трябва да бъдат открити при търсене на изображения).

Наличието както на продуктови страници, така и на продуктови категории също може да помогне за подобряване на навигацията и използваемостта на вашия уебсайт за клиентите, тъй като ще ги улесни при намирането на продуктите, които търсят. Този вид структурирани данни също ще помогнат по отношение на вътрешното свързване, предоставяйки повече контекст на търсачките и правейки сайта по-удобен за Woocommerce SEO.

В обобщение, както продуктовите страници, така и продуктовите категории са важни за SEO. Те предоставят подробна информация за продуктите и организират подобни продукти заедно, което улеснява клиентите и търсачките да разберат съдържанието на вашия уебсайт и да намерят продуктите, които търсят. Въпреки това е важно да поддържате продуктите и страниците си с категории структурирани, като използвате фокусна ключова дума, SEO заглавие и избягвате дублиращо се съдържание.

безплатно

Желаете да получите безплатна консултация? Свържете се с нас сега!