
Оптимизация след миграция на HomeOutlet.bg
01. Проблемите и решенията за тях.
След миграцията на нашите приятели от HomeOutlet.bg, трябваше да се заемем с разписването на мета заглавия и описания на всеки един продукт и всяка една страница. Също така имаше голям брой грешки 404, които идваха от Google Search Console
02. Семантичен анализ и примерна категориина структура на сайта
Първото нещо което направихме след започване по проекта, беше да създадем семантичен анализ който да ни помогне да изберем най релевантните ключови думи и фрази за бизнеса. С помощта на тези думи можахме да определим кои да бъдат основните категории и как точно да се казват, за да може да покрием най-точно потребителските търсения.
След това създадохме примерна категориина структура на сайта. Долу може да видите примерната структура
При нужда от подобен анализ и създаване на структура.
Свържете се с нас сега!
03. Редиректи и грешки 404
След миграцията си към WordPress – HomeOutlet.bg имаха множество репорти за ерор 404 към сайта. С помощта на дневните отчети на Google Search Console, създадохме редиректи.
Премахването на тези грешки 404 е изключително важно от потребителска гледна точка и от гледна точка на това Google да хареса вашият сайт.
03. Инсталиране на Google Tag Manager
След работа върху едни от най основните On-page и Off-page оптимизации, веднага се насочихме към инсталиране на GTM с който HomeOutlet.bg ще успяват да проследват през кой канал се осъществяват техните конверсии.
Поради факта , че HomeOutlet.bg е онлайн магазин и е важно да се проследява генерираните поръчки от кои канал идват, било то органичен, директен или реклама. Както виждате на изображението с помощта на GTM успяваме да изпратим информацията към Google Analytics.
За да не се чудите защо има и резултат „Paid Search“, веднага след миграцията пуснахме рекламна кампания в Google Ads, с цел да не загубил всичкият трафик към HomeOutlet.bg.
04. Създаване на карта на сайта - HTML Sitemap
Какво е карта на сайта и как помага тя.
HTML картата на сайта подобрява навигацията за потребителите:
- HTML картата на сайта е като йерархичен списък на всички страници в сайта ви.
- Тя улеснява посетителите да намират бързо и лесно търсената от тях информация.
- Подобрява общото им изживяване на сайта.
Подпомага SEO оптимизацията:
- HTML картата на сайта може да помогне на търсачките да открият и индексират всички страници в сайта ви.
- Това може да доведе до по-добро класиране на сайта ви в резултатите от търсенето.
- HTML картата на сайта може да ви помогне да идентифицирате дублирани страници и други SEO проблеми.
В заключение можем да кажем , че HTML картата на сайта е ценен инструмент, който помага да се подобри навигацията и SEO оптимизацията.
05. Създаване на категорийни описания
Както знаете всяка категория е желателно да има своето описание, въпреки , че знаем , че по-голяма част от потребителите в днешно време не ги четат. Обхождащите роботи събиращи информация и помагащи на вашият сайт да се класира, обаче ги харесват. Също така те им помагат да разберат вашата категория и за какво се отнася тя.
06. Заключение
С помощта на всичко направено до момента и нещата по които продължаваме да работим, през Януари успяхме да постигнем до 66.5% нови потребители, спрямо предхония Декември 2023 , когато беше извършена миграцията.
Както и повишаване на позициите на сайта със средно 10 позиции за всички страници в сайта.
Като завършек можем да благодарим на нашите партньори от HomeOutlet.bg, които ни се довериха и продължават да го правят.
