Публикувано
9 февруари 2024г.
Категория
SEO Оптимизация
Клиент
3267

Оптимизация след миграция на HomeOutlet.bg

01. Проблемите и решенията за тях.

След миграцията на нашите приятели от HomeOutlet.bg, трябваше да се заемем с разписването на мета заглавия и описания на всеки един продукт и всяка една страница. Също така имаше голям брой грешки 404, които идваха от Google Search Console

02. Семантичен анализ и примерна категориина структура на сайта

Първото нещо което направихме след започване по проекта, беше да създадем семантичен анализ който да ни помогне да изберем най релевантните ключови думи и фрази за бизнеса. С помощта на тези думи можахме да определим кои да бъдат основните категории и как точно да се казват, за да може да покрием най-точно потребителските търсения.

След това създадохме примерна категориина структура на сайта. Долу може да видите примерната структура

При нужда от подобен анализ и създаване на структура.
Свържете се с нас сега!

    03. Редиректи и грешки 404

    След миграцията си към WordPress – HomeOutlet.bg имаха множество репорти за ерор 404 към сайта. С помощта на дневните отчети на Google Search Console, създадохме редиректи.

    Броят заявки връщащи 404 към датата на започване на работа заедно

    Броят заявки връщащи 404 към дата 6 февруари 2024

    Премахването на тези грешки 404 е изключително важно от потребителска гледна точка и от гледна точка на това Google да хареса вашият сайт.

    03. Инсталиране на Google Tag Manager

    След работа върху едни от най основните On-page и Off-page оптимизации, веднага се насочихме към инсталиране на GTM с който HomeOutlet.bg ще успяват да проследват през кой канал се осъществяват техните конверсии.

    Поради факта , че HomeOutlet.bg е онлайн магазин и е важно да се проследява генерираните поръчки от кои канал идват, било то органичен, директен или реклама. Както виждате на изображението с помощта на GTM успяваме да изпратим информацията към Google Analytics.

    За да не се чудите защо има и резултат „Paid Search“, веднага след миграцията пуснахме рекламна кампания в Google Ads, с цел да не загубил всичкият трафик към HomeOutlet.bg.

     

    04. Създаване на карта на сайта - HTML Sitemap

    Какво е карта на сайта и как помага тя.

    HTML картата на сайта подобрява навигацията за потребителите:

    • HTML картата на сайта е като йерархичен списък на всички страници в сайта ви.
    • Тя улеснява посетителите да намират бързо и лесно търсената от тях информация.
    • Подобрява общото им изживяване на сайта.

    Подпомага SEO оптимизацията:

    • HTML картата на сайта може да помогне на търсачките да открият и индексират всички страници в сайта ви.
    • Това може да доведе до по-добро класиране на сайта ви в резултатите от търсенето.
    • HTML картата на сайта може да ви помогне да идентифицирате дублирани страници и други SEO проблеми.

    В заключение можем да кажем , че HTML картата на сайта е ценен инструмент, който помага да се подобри навигацията и SEO оптимизацията.

    05. Създаване на категорийни описания

    Както знаете всяка категория е желателно да има своето описание, въпреки , че знаем , че по-голяма част от потребителите в днешно време не ги четат. Обхождащите роботи събиращи информация и помагащи на вашият сайт да се класира, обаче ги харесват. Също така те им помагат да разберат вашата категория и за какво се отнася тя.

    06. Заключение

    С помощта на всичко направено до момента и нещата по които продължаваме да работим, през Януари успяхме да постигнем до 66.5% нови потребители, спрямо предхония Декември 2023 , когато беше извършена миграцията.

    Както и повишаване на позициите на сайта със средно 10 позиции за всички страници в сайта.

    Като завършек можем да благодарим на нашите партньори от HomeOutlet.bg, които ни се довериха и продължават да го правят.

     

    logo circle progress bar

    Подобрете вашето онлайн присъствие. Сега!